Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Which is the best football code? Here you can have it out with other football fans.
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Sat Mar 26, 2022 11:16 am the only player from either code to get on the field & actually play NFL ... not put a skirt on & kick goals because they're too soft to do anything else ... is Jarrad Hayne
an

NRL player

:cool:
8 games is not doing well. Better than none…….but I’d call it a fail…


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
Fred
Coach
Coach
Posts: 8667
Joined: Mon Dec 05, 2011 9:13 am
Team: Collingwood
Location: Gold Coast
Has liked: 66 times
Been liked: 118 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Fred »

What are the most played games by an Australian ? Anyone know? I think there has been Aussies go over that have played and not played at the top level of any other sport here (apart from grid iron maybe :))


Veni, vidi, vici
NRL&NFLweLaughATAFL2
Rookie
Rookie
Posts: 96
Joined: Fri Oct 16, 2020 5:36 pm
Team: Manly
Location: Brookvale
Has liked: 0
Been liked: 6 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by NRL&NFLweLaughATAFL2 »

AFL has a terrible track record for boxing against NRL players. I don't think an AFL player has ever won against an NRL player in boxing.

NRL/Superleague player Sam Burgers hamered AFLs Heath Shaw in a boxing match on SAS Australia too.

https://www.perthnow.com.au/entertainme ... 882011994z

Is because AFL is much softer game where accuracy is not as important with much less tackling.
You can drop the ball as much as you like, miss a shot at goals and still get a point. Play on when you put your foot on the boundary line.

Look at Billy Slater in Australias greatest Athlete. None of the AFL guys could beat him.


User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Quolls2019 »

Fred wrote: Sat Mar 26, 2022 12:06 pm What are the most played games by an Australian ? Anyone know? I think there has been Aussies go over that have played and not played at the top level of any other sport here (apart from grid iron maybe :))
In the NFL.

Darren Bennett 159.

A few others ovwr 100.

Several current players are in the 50’s and 60’s.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sat Mar 26, 2022 11:47 am
truthbomber wrote: Sat Mar 26, 2022 11:16 am the only player from either code to get on the field & actually play NFL ... not put a skirt on & kick goals because they're too soft to do anything else ... is Jarrad Hayne
an

NRL player

:cool:
8 games is not doing well. Better than none…….but I’d call it a fail…
8 .... on the field actually running with the ball & playing the game
not powdering their vaginas waiting to kick it & then going off for fear they'd get hurt :rofl: :rofl: :(/ :(/ :lol: :lol:

NFL coaches looked at those weedy fucks & went
yep a punter


truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by truthbomber »

I mean a saw an article recently & it said females could easily fill that role in that sport because there is no contact
nothing

none
or anything else requiring skill...

perfect for fumblers :cool:


User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 8:58 am I mean a saw an article recently & it said females could easily fill that role in that sport because there is no contact
nothing

none
or anything else requiring skill...

perfect for fumblers :cool:
What article?

Thats why on a proportion basis there are more aussie rules players in the NRL than any other sport (other than gridiron college players)…australian rules is a football game where they actually kick the ball.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 8:57 am
Quolls2019 wrote: Sat Mar 26, 2022 11:47 am
truthbomber wrote: Sat Mar 26, 2022 11:16 am the only player from either code to get on the field & actually play NFL ... not put a skirt on & kick goals because they're too soft to do anything else ... is Jarrad Hayne
an

NRL player

:cool:
8 games is not doing well. Better than none…….but I’d call it a fail…
8 .... on the field actually running with the ball & playing the game
not powdering their vaginas waiting to kick it & then going off for fear they'd get hurt :rofl: :rofl: :(/ :(/ :lol: :lol:

NFL coaches looked at those weedy fucks & went
yep a punter
Since they went over there to be punters…because in australian rules they actually kick the ball, and were selected as punters….goal achieved…pardon the pun(t)…


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sun Mar 27, 2022 1:22 pm
truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 8:58 am I mean a saw an article recently & it said females could easily fill that role in that sport because there is no contact
nothing

none
or anything else requiring skill...

perfect for fumblers :cool:
What article?

Thats why on a proportion basis there are more aussie rules players in the NRL than any other sport (other than gridiron college players)…australian rules is a football game where they actually kick the ball.
victorian rules is a game for sheilas who can't play tough contact sports they're too soft between the ears & have builds to match, thats all that proves


truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sun Mar 27, 2022 1:25 pm
truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 8:57 am
Quolls2019 wrote: Sat Mar 26, 2022 11:47 am

8 games is not doing well. Better than none…….but I’d call it a fail…
8 .... on the field actually running with the ball & playing the game
not powdering their vaginas waiting to kick it & then going off for fear they'd get hurt :rofl: :rofl: :(/ :(/ :lol: :lol:

NFL coaches looked at those weedy fucks & went
yep a punter
Since they went over there to be punters…because in australian rules they actually kick the ball, and were selected as punters….goal achieved…pardon the pun(t)…
ofc they went over there to try out for the softest role their is in that sport , they're soft :(/ :(/ :(/ :(/ :rofl: :rofl: :rofl: :lol: :lol: :lol:

leave the tough grunt play to real footballers
Australians who have got on the field with these hulking beats & played their game

ONE
NRL player Jarrad Hayne
These users liked the author truthbomber for the post:
Quolls2019 (Sun Mar 27, 2022 1:48 pm)


User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 1:30 pm
Quolls2019 wrote: Sun Mar 27, 2022 1:25 pm
truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 8:57 am

8 .... on the field actually running with the ball & playing the game
not powdering their vaginas waiting to kick it & then going off for fear they'd get hurt :rofl: :rofl: :(/ :(/ :lol: :lol:

NFL coaches looked at those weedy fucks & went
yep a punter
Since they went over there to be punters…because in australian rules they actually kick the ball, and were selected as punters….goal achieved…pardon the pun(t)…
ofc they went over there to try out for the softest role their is in that sport , they're soft :(/ :(/ :(/ :(/ :rofl: :rofl: :rofl: :lol: :lol: :lol:

leave the tough grunt play to real footballers
Australians who have got on the field with these hulking beats & played their game

ONE
NRL player Jarrad Hayne
8 games before you got sacked, pun not intended….you will need a better example….oops there isnt one


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sun Mar 27, 2022 1:49 pm
truthbomber wrote: Sun Mar 27, 2022 1:30 pm
Quolls2019 wrote: Sun Mar 27, 2022 1:25 pm

Since they went over there to be punters…because in australian rules they actually kick the ball, and were selected as punters….goal achieved…pardon the pun(t)…
ofc they went over there to try out for the softest role their is in that sport , they're soft :(/ :(/ :(/ :(/ :rofl: :rofl: :rofl: :lol: :lol: :lol:

leave the tough grunt play to real footballers
Australians who have got on the field with these hulking beats & played their game

ONE
NRL player Jarrad Hayne
8 games before you got sacked, pun not intended….you will need a better example….oops there isnt one
8 more then any fumbler ever has
or ever will play in the NFL on the field

they're not athletic enough to even get on the field & mix it , only to make sure their lipstick is on straight before they kick the ball , that being the point here fumbler :cool:


truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by truthbomber »

& this conversation is yet another example of fumblers getting carried away with their sport & its players
hyped up by the propaganda machine ..
oh look
look how many of our players are in the NFL ...

but in reality
they're junk ... no good at the actual game , not fast enough , strong enough .. co ordinated enough
nope
delusions & fumblers
joined at the hip they are


Terry
Coach
Coach
Posts: 4143
Joined: Wed Jun 29, 2016 6:19 pm
Team: Wests Tigers
Location:
Has liked: 4 times
Been liked: 131 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Terry »

Quolls2019 wrote: Fri Mar 25, 2022 8:27 pm
AFLcrap1 wrote: Fri Mar 25, 2022 6:58 pm
Quolls2019 wrote: Fri Mar 25, 2022 6:50 pm

Living in the past, great name for an album.
Lol nope
It happens everytime a supposed great athletic or tough hardman fumbler steps out of the AFL bubble .
So how did Benny Hill go ...that's current . :rofl:
Tell me which NRL players have done well in the NFL, a bit more football orientated than boxing. Let m3 name them…..none? AFL, some still hold records, to be open, I don’t like gridiron, damn how can anyone love a game when the ball is in play for an average of 8 minutes a game.

Pal, this is just embarrassing. The fumblers in the NFL run on, kick a ball, and run off. They play no actual part in field play. You know the actual skilfull, physical part of the game. They're the lowest paid "player" in the team. They're the least known, least talked about, least thought about person on the roster. And your boasting about it!!!! Sheesh............it'd be like boasting about your job as a shit can collector in a weally weally big business lololol

And pal, your ignorance is laughable. Straight off the top of my head I can think of Jarryd Hayne and Jordan Mailata as RL players to play NFL. the actual field game part of it. Not the run, run off guest appearance of a fumbler in a dinner suit lololololol!!!


Bumsniffers
Reserves
Reserves
Posts: 121
Joined: Sun Sep 12, 2021 1:10 pm
Team: The Bumsniffers
Location: Bumsniff World
Has liked: 5 times
Been liked: 6 times

Re: Big Bad Benny Hill didnt last 1 RD

Post by Bumsniffers »

Terry wrote: Sun Mar 27, 2022 3:15 pm Pal, this is just embarrassing. The fumblers in the NFL run on, kick a ball, and run off. They play no actual part in field play. You know the actual skilfull, physical part of the game. They're the lowest paid "player" in the team. They're the least known, least talked about, least thought about person on the roster. And your boasting about it!!!! Sheesh............it'd be like boasting about your job as a shit can collector in a weally weally big business lololol

And pal, your ignorance is laughable. Straight off the top of my head I can think of Jarryd Hayne and Jordan Mailata as RL players to play NFL. the actual field game part of it. Not the run, run off guest appearance of a fumbler in a dinner suit lololololol!!!
yes jarryd hayne that shining example of a human being. keep citing him, that'll work. Dude played 8 games and quit...

Jordan Mailata is going well though.

As for AFL folks....off the top of my head

Darren Bennett - he is regarded as one of the greatest players of the 1990s and a member of the NFL 1990s All-Decade Team.
2× All-Pro (1995, 2000)
2× Pro Bowl (1995, 2000)
NFL 1990s All-Decade Team
San Diego Chargers Hall of Fame
San Diego Chargers 50th Anniversary Team
San Diego Chargers 40th Anniversary Team

Ben Graham - made history becoming the first Australian to captain an American pro-sports team when he joined the leadership group of the New York Jets. He also became the only player to captain a team in two different professional sports leagues

Michael Dickson
First-team All-Pro (2018)
Pro Bowl (2018)
PFWA All-Rookie Team (2018)
2017 Texas Bowl MVP (2017)
2017 Ray Guy Award
2017 All-American
2017 GPR Punt Rating national leader, 99.13
Big 12 Special Teams Player of the Year (2016, 2017)


Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 0 guests