Rugby League continues to Lead The Way!

Which is the best football code? Here you can have it out with other football fans.
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 8:38 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:13 am
truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 7:41 am

oh no 8-[

don't tell me there was PVC piping for the goal posts , & someone was walking their dog on the field in the back ground again #-o

:lol: :lol: :lol: :lol: :rofl: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/ :(/ :lol: :lol: :lol: :lol:
You both keep changing your “arguments”.
First you say Australian Rules is not played anywhere else but Australia.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say only Australians play overseas.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say no one cares.
All you can really say is you don’t care.
Only 5 people go.
Not big crowds but that is demonstrably wrong.
Dogs, pvc posts?
Deflection. Deflection, deflection.

Emojis are your friend.
All of the above contribute to a theme , the delusions of fumblers being that theme.
The delusion being that this silly little fumbling bumbling singlet , tight shorts & noodle armed oddity has much of a presence anywhere else on the planet bar a few states in the south of Australia.

Deluded fools ( you) posting stories about all the countries fumbling bumbling & missing in a.. well.. tbh .. farcical .. tournament on soccer fields , by australians masquerading as swedes , germans & poles with goals made of plastic piping from the local hardware store , & local dogs taking a dump on the field during play , while other people who just happened to be taking a stroll stop to watch the abortion..
attracts the ridicule it deserves
:cool:
Again, you said it was played overseas, then changed to its only played by Australians overseas, then changed to dogs and plastic posts.

Defective deflections.

It is not by any means a big sport in europe, but it is far bigger than you are eluding to.

And I will state again, that I do not want the game to get big overseas, I want Our players to remain playing here and not become mercenaries like happens with the “international” codes.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:23 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:12 am
Pippen1994 wrote: Sat Jun 25, 2022 10:30 pm

Nobody cares. Go look at 2019 final on YouTube. Played at local park in front of 5 confused onlookers. Whole thing is a joke
You both keep changing your “arguments”.
First you say Australian Rules is not played anywhere else but Australia.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say only Australians play overseas.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say no one cares.
All you can really say is you don’t care.
Only 5 people go.
Not big crowds but that is demonstrably wrong.
Dogs, pvc posts?
Deflection. Deflection, deflection.
The games are on YouTube mate - they playing in the middle of empty paddocks.



There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:08 am
truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 8:38 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:13 am

You both keep changing your “arguments”.
First you say Australian Rules is not played anywhere else but Australia.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say only Australians play overseas.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say no one cares.
All you can really say is you don’t care.
Only 5 people go.
Not big crowds but that is demonstrably wrong.
Dogs, pvc posts?
Deflection. Deflection, deflection.

Emojis are your friend.
All of the above contribute to a theme , the delusions of fumblers being that theme.
The delusion being that this silly little fumbling bumbling singlet , tight shorts & noodle armed oddity has much of a presence anywhere else on the planet bar a few states in the south of Australia.

Deluded fools ( you) posting stories about all the countries fumbling bumbling & missing in a.. well.. tbh .. farcical .. tournament on soccer fields , by australians masquerading as swedes , germans & poles with goals made of plastic piping from the local hardware store , & local dogs taking a dump on the field during play , while other people who just happened to be taking a stroll stop to watch the abortion..
attracts the ridicule it deserves
:cool:


And I will state again, that I do not want the game to get big overseas, I want Our players to remain playing here and not become mercenaries like happens with the “international” codes.

:hmm:
8-[

the fact you fear that speaks volumes

:lol: :lol: :lol: :rofl: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/ :(/


try getting big in the other half of the country before any delusions about anywhere else you clown :(/ :(/ :(/ :(/ :(/


Pippen1994
Reserves
Reserves
Posts: 117
Joined: Thu Apr 29, 2021 1:32 pm
Team: Parra
Location: Sydney
Has liked: 8 times
Been liked: 2 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Pippen1994 »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:10 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:23 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:12 am

You both keep changing your “arguments”.
First you say Australian Rules is not played anywhere else but Australia.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say only Australians play overseas.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say no one cares.
All you can really say is you don’t care.
Only 5 people go.
Not big crowds but that is demonstrably wrong.
Dogs, pvc posts?
Deflection. Deflection, deflection.
The games are on YouTube mate - they playing in the middle of empty paddocks.

Where are the crowds?! 2019 men's final was a paddock but crowd or lack there of was the same. It's smaller than any local footy game I've seen. Thing just isn't big in any way. Why can't you admit the obvious.


Pippen1994
Reserves
Reserves
Posts: 117
Joined: Thu Apr 29, 2021 1:32 pm
Team: Parra
Location: Sydney
Has liked: 8 times
Been liked: 2 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Pippen1994 »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:08 am
truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 8:38 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:13 am

You both keep changing your “arguments”.
First you say Australian Rules is not played anywhere else but Australia.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say only Australians play overseas.
Clearly and demonstrably wrong.
Then you say no one cares.
All you can really say is you don’t care.
Only 5 people go.
Not big crowds but that is demonstrably wrong.
Dogs, pvc posts?
Deflection. Deflection, deflection.

Emojis are your friend.
All of the above contribute to a theme , the delusions of fumblers being that theme.
The delusion being that this silly little fumbling bumbling singlet , tight shorts & noodle armed oddity has much of a presence anywhere else on the planet bar a few states in the south of Australia.

Deluded fools ( you) posting stories about all the countries fumbling bumbling & missing in a.. well.. tbh .. farcical .. tournament on soccer fields , by australians masquerading as swedes , germans & poles with goals made of plastic piping from the local hardware store , & local dogs taking a dump on the field during play , while other people who just happened to be taking a stroll stop to watch the abortion..
attracts the ridicule it deserves
:cool:
Again, you said it was played overseas, then changed to its only played by Australians overseas, then changed to dogs and plastic posts.

Defective deflections.

It is not by any means a big sport in europe, but it is far bigger than you are eluding to.

And I will state again, that I do not want the game to get big overseas, I want Our players to remain playing here and not become mercenaries like happens with the “international” codes.
Yeah, international sport sucks. That's why wallabies, matidlas etc draw biggest crowds for their sport..


User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:39 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:08 am
truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 8:38 am

All of the above contribute to a theme , the delusions of fumblers being that theme.
The delusion being that this silly little fumbling bumbling singlet , tight shorts & noodle armed oddity has much of a presence anywhere else on the planet bar a few states in the south of Australia.

Deluded fools ( you) posting stories about all the countries fumbling bumbling & missing in a.. well.. tbh .. farcical .. tournament on soccer fields , by australians masquerading as swedes , germans & poles with goals made of plastic piping from the local hardware store , & local dogs taking a dump on the field during play , while other people who just happened to be taking a stroll stop to watch the abortion..
attracts the ridicule it deserves
:cool:
Again, you said it was played overseas, then changed to its only played by Australians overseas, then changed to dogs and plastic posts.

Defective deflections.

It is not by any means a big sport in europe, but it is far bigger than you are eluding to.

And I will state again, that I do not want the game to get big overseas, I want Our players to remain playing here and not become mercenaries like happens with the “international” codes.
Yeah, international sport sucks. That's why wallabies, matidlas etc draw biggest crowds for their sport..
And what has that got to do with what I said.
Bored now.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:37 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:10 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 8:23 am

The games are on YouTube mate - they playing in the middle of empty paddocks.

Where are the crowds?! 2019 men's final was a paddock but crowd or lack there of was the same. It's smaller than any local footy game I've seen. Thing just isn't big in any way. Why can't you admit the obvious.
I never said it was big, you two said it didn't exist, which it surely, demonstrably does.
I have been to local games where the crowds appear to be less.
And I think all football games are played on/in empty paddocks, some are more developed than others.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:47 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:37 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:10 am


Where are the crowds?! 2019 men's final was a paddock but crowd or lack there of was the same. It's smaller than any local footy game I've seen. Thing just isn't big in any way. Why can't you admit the obvious.
I never said it was big, you two said it didn't exist, which it surely, demonstrably does.
I have been to local games where the crowds appear to be less.
And I think all football games are played on/in empty paddocks, some are more developed than others.
The examples from you of what there is .. & non existing .. are on par moron.
Seriously why would anyone put up embarrassing examples of their sport akin to a poorly run local kids sports carnival ?
what is the aim
what is the point
unless you're a deluded fool the reaction will be ridicule

leave the sports at the international level to sports that are played at international level & thats pretty much all of them bar yours :lol: :lol: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/


Pippen1994
Reserves
Reserves
Posts: 117
Joined: Thu Apr 29, 2021 1:32 pm
Team: Parra
Location: Sydney
Has liked: 8 times
Been liked: 2 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Pippen1994 »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:44 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:39 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:08 am

Again, you said it was played overseas, then changed to its only played by Australians overseas, then changed to dogs and plastic posts.

Defective deflections.

It is not by any means a big sport in europe, but it is far bigger than you are eluding to.

And I will state again, that I do not want the game to get big overseas, I want Our players to remain playing here and not become mercenaries like happens with the “international” codes.
Yeah, international sport sucks. That's why wallabies, matidlas etc draw biggest crowds for their sport..
And what has that got to do with what I said.
Bored now.
Just ur bullshit that euro cup is something other than gathering smaller than local footy comp & that you'd prefer game wasn't international with all the excitement that ensues. Like saying cricket would be better with just Sheffield shield (well half) & no ashes..


truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by truthbomber »

Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 10:23 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:44 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:39 am

Yeah, international sport sucks. That's why wallabies, matidlas etc draw biggest crowds for their sport..
And what has that got to do with what I said.
Bored now.
Just ur bullshit that euro cup is something other than gathering smaller than local footy comp & that you'd prefer game wasn't international with all the excitement that ensues. Like saying cricket would be better with just Sheffield shield (well half) & no ashes..
I think the amatuer Irish potato farmers scared the fulltime professional fumblers showing everyone what we've ( leaguies) always known , wot bog average athletes they are :lol: :lol: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/

best stay in the bubble where its safe :cool:
These users liked the author truthbomber for the post:
Pippen1994 (Sun Jun 26, 2022 11:38 am)


Pippen1994
Reserves
Reserves
Posts: 117
Joined: Thu Apr 29, 2021 1:32 pm
Team: Parra
Location: Sydney
Has liked: 8 times
Been liked: 2 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Pippen1994 »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:47 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:37 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:10 am


Where are the crowds?! 2019 men's final was a paddock but crowd or lack there of was the same. It's smaller than any local footy game I've seen. Thing just isn't big in any way. Why can't you admit the obvious.
I never said it was big, you two said it didn't exist, which it surely, demonstrably does.
I have been to local games where the crowds appear to be less.
And I think all football games are played on/in empty paddocks, some are more developed than others.
Barely exists. For some reason ur boasting about it


User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 10:39 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:47 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:37 am

Where are the crowds?! 2019 men's final was a paddock but crowd or lack there of was the same. It's smaller than any local footy game I've seen. Thing just isn't big in any way. Why can't you admit the obvious.
I never said it was big, you two said it didn't exist, which it surely, demonstrably does.
I have been to local games where the crowds appear to be less.
And I think all football games are played on/in empty paddocks, some are more developed than others.
Barely exists. For some reason ur boasting about it
Boasting!!! Show me where…..
No comprehension…no credibility……
Those who talk the most, say the least.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 10:38 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 10:23 am
Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 9:44 am

And what has that got to do with what I said.
Bored now.
Just ur bullshit that euro cup is something other than gathering smaller than local footy comp & that you'd prefer game wasn't international with all the excitement that ensues. Like saying cricket would be better with just Sheffield shield (well half) & no ashes..
I think the amatuer Irish potato farmers scared the fulltime professional fumblers showing everyone what we've ( leaguies) always known , wot bog average athletes they are :lol: :lol: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/

best stay in the bubble where its safe :cool:
Crappy deflection ..again.
Emojis are your friend.


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
truthbomber
Coach
Coach
Posts: 1090
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has liked: 4 times
Been liked: 29 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by truthbomber »

Quolls2019 wrote: Sun Jun 26, 2022 11:25 am
truthbomber wrote: Sun Jun 26, 2022 10:38 am
Pippen1994 wrote: Sun Jun 26, 2022 10:23 am

Just ur bullshit that euro cup is something other than gathering smaller than local footy comp & that you'd prefer game wasn't international with all the excitement that ensues. Like saying cricket would be better with just Sheffield shield (well half) & no ashes..
I think the amatuer Irish potato farmers scared the fulltime professional fumblers showing everyone what we've ( leaguies) always known , wot bog average athletes they are :lol: :lol: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/

best stay in the bubble where its safe :cool:
Crappy deflection ..again.
Emojis are your friend.
keep the zip in that bubble done right up fumbler
you're safe in there :cool:


User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1145
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has liked: 17 times
Been liked: 68 times

Re: Rugby League continues to Lead The Way!

Post by Quolls2019 »

Cleveland out of North American Rugby League
26 June
CLEVELAND Rugby League have confirmed they will not be playing in the inaugural North American Rugby League season.
Former Bradford Bulls star Glenn Morrison, who works at Bradford Grammar School, and coaches at Bradford Salem, is the club's director of rugby, and he told the T&A all about the limbo Cleveland had been left in last month.
The league was due to begin in 2021, but was postponed due to Covid, and amid criticism over logistics and the absence of a necessary sixth team, this year’s proposed start date of May 21 fell by the wayside.

And a month on from that, Cleveland, who are still actively training and posting on social media about their output, have walked away, for now at least.
In a club statement, Cleveland said: "Going forward, we will be acting as an independent organisation.
"We will not be participating in the 2022-23 North American Rugby League (NARL) season.
"We wish nothing but the best to the NARL and its member teams this upcoming season.
"Please stay tuned for updates regarding upcoming festivals, events and exhibition games.”


There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in most of North Eastern Australia.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 1 guest