Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Which is the best football code? Here you can have it out with other football fans.
truthbomber
Banned
Posts: 2072
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has thanked: 9 times
Been liked: 57 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by truthbomber »

Dunno what the Tits will draw today there at Robina against Manly
weather is going to be good
the sea eagles have a few fans up there

the titans are appalling , but that hasn't stopped their fans turning out this year.
12K my guess
Fred
Coach
Coach
Posts: 9332
Joined: Mon Dec 05, 2011 9:13 am
Team: Collingwood
Location: Gold Coast
Has thanked: 98 times
Been liked: 156 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by Fred »

14700 plus - seemed slightly more to me. But there you go.
Veni, vidi, vici
TLPG
Coach
Coach
Posts: 3478
Joined: Wed May 09, 2007 9:15 pm
Team: MYOB
Location: MYOB
Has thanked: 18 times
Been liked: 8 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by TLPG »

truthbomber wrote: Sun Aug 14, 2022 9:02 am
TLPG wrote: Fri Aug 12, 2022 11:48 am
The next home game is the last home game for the Suns 2022, bright boy. The last round they play North Melbourne at Docklands.
The next home game is the last home game .......... :-k

:hmm:

8-[

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/ :(/ :(/
do I need to draw you a picture ?

can one of you other fumblers help this clown out please :(/ :(/ :rofl: :rofl: :lol: :lol:
If ever there was any proof TBomb didn't graduate kindergarten - it's right there.
THIS FORUM IS RACIST
Bbear
Seniors
Seniors
Posts: 263
Joined: Sun Nov 12, 2017 6:55 pm
Team: brisbane bears
Location:
Has thanked: 1 time
Been liked: 17 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by Bbear »

Good to see Manly draw a good crowd.
Sports fans come to watch a respectable team, not the Titans.
Irregular crowd figure fiasco, enough said .
I didn't want a crap name anymore !
Formally RLcrap
truthbomber
Banned
Posts: 2072
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has thanked: 9 times
Been liked: 57 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by truthbomber »

Bbear wrote: Sun Aug 14, 2022 8:49 pm
Good to see Manly draw a good crowd.
Sports fans come to watch a respectable team, not the Titans.
Irregular crowd figure fiasco, enough said .
11,753 at Cbus

about 2,000 Sea Eagles fans
& around 10,000 Titans fans out to see the worst NRL team Ive seen in a few years tbh
altho they were very good yesterday ..

day before
14,728 at Metricon
10,000 geebunga fans most in from down there

4,000 odd thuns fans

war over
end of :cool:
truthbomber
Banned
Posts: 2072
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has thanked: 9 times
Been liked: 57 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by truthbomber »

Fred wrote: Sun Aug 14, 2022 11:17 am
14700 plus - seemed slightly more to me. But there you go.
are there any TV turning on classes this guy can attend ? 8-[
These users liked the author truthbomber for the post:
AFLcrap1 (Mon Aug 15, 2022 6:56 pm)
User avatar
Quolls2019
Coach
Coach
Posts: 1826
Joined: Mon Jul 01, 2019 1:20 pm
Team: North Melbourne
Location: Melbourne
Has thanked: 44 times
Been liked: 120 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by Quolls2019 »

truthbomber wrote: Mon Aug 15, 2022 7:17 am
Bbear wrote: Sun Aug 14, 2022 8:49 pm
Good to see Manly draw a good crowd.
Sports fans come to watch a respectable team, not the Titans.
Irregular crowd figure fiasco, enough said .
11,753 at Cbus

about 2,000 Sea Eagles fans
& around 10,000 Titans fans out to see the worst NRL team Ive seen in a few years tbh
altho they were very good yesterday ..

day before
14,728 at Metricon
10,000 geebunga fans most in from down there

4,000 odd thuns fans

war over
end of :cool:
Ahh Trollbomber more like Mr. Maggoo every day.
You've done it again….
14,728 @ the suns
11,753 @ the titans
And thats a win for the titans?
Bubbles, delusions, deflections and childish attempts at insults….at least you are consistent.
There are lies, damn lies and then there are ratings.
Rugby league, Australias most popular game in some of North Eastern Australia.
TLPG
Coach
Coach
Posts: 3478
Joined: Wed May 09, 2007 9:15 pm
Team: MYOB
Location: MYOB
Has thanked: 18 times
Been liked: 8 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by TLPG »

truthbomber wrote: Mon Aug 15, 2022 7:17 am
Bbear wrote: Sun Aug 14, 2022 8:49 pm
Good to see Manly draw a good crowd.
Sports fans come to watch a respectable team, not the Titans.
Irregular crowd figure fiasco, enough said .
11,753 at Cbus

about 2,000 Sea Eagles fans
& around 10,000 Titans fans out to see the worst NRL team Ive seen in a few years tbh
altho they were very good yesterday ..

day before
14,728 at Metricon
10,000 geebunga fans most in from down there

4,000 odd thuns fans

war over
end of :cool:
Liar. I saw the crowd on TV - it was predominantly red and yellow, not navy blue and white.
THIS FORUM IS RACIST
truthbomber
Banned
Posts: 2072
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has thanked: 9 times
Been liked: 57 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by truthbomber »

TLPG wrote: Mon Aug 15, 2022 7:55 am
truthbomber wrote: Mon Aug 15, 2022 7:17 am
Bbear wrote: Sun Aug 14, 2022 8:49 pm
Good to see Manly draw a good crowd.
Sports fans come to watch a respectable team, not the Titans.
Irregular crowd figure fiasco, enough said .
11,753 at Cbus

about 2,000 Sea Eagles fans
& around 10,000 Titans fans out to see the worst NRL team Ive seen in a few years tbh
altho they were very good yesterday ..

day before
14,728 at Metricon
10,000 geebunga fans most in from down there

4,000 odd thuns fans

war over
end of :cool:
Liar. I saw the crowd on TV - it was predominantly red and yellow, not navy blue and white.
you saw it eh

but
lets apply the 3 rules of dealing with fumblers shall we

they're
liars
deluded
dumb

yep
10K vics
4K locals :cool:
TLPG
Coach
Coach
Posts: 3478
Joined: Wed May 09, 2007 9:15 pm
Team: MYOB
Location: MYOB
Has thanked: 18 times
Been liked: 8 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by TLPG »

truthbomber wrote: Mon Aug 15, 2022 8:01 pm
TLPG wrote: Mon Aug 15, 2022 7:55 am
truthbomber wrote: Mon Aug 15, 2022 7:17 am


11,753 at Cbus

about 2,000 Sea Eagles fans
& around 10,000 Titans fans out to see the worst NRL team Ive seen in a few years tbh
altho they were very good yesterday ..

day before
14,728 at Metricon
10,000 geebunga fans most in from down there

4,000 odd thuns fans

war over
end of :cool:
Liar. I saw the crowd on TV - it was predominantly red and yellow, not navy blue and white.
you saw it eh

but
lets apply the 3 rules of dealing with fumblers shall we

they're
liars
deluded
dumb

yep
10K vics
4K locals :cool:
You are the liar. You don't know because you need glasses. I don't. I saw it. 10K locals 4K Vics.

Fact.

Get out into the real world.
THIS FORUM IS RACIST
truthbomber
Banned
Posts: 2072
Joined: Sun Aug 22, 2021 9:57 am
Team: Cobar Roosters
Location: The Ord river
Has thanked: 9 times
Been liked: 57 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by truthbomber »

TLPG wrote: Mon Aug 15, 2022 8:27 pm
truthbomber wrote: Mon Aug 15, 2022 8:01 pm
TLPG wrote: Mon Aug 15, 2022 7:55 am


Liar. I saw the crowd on TV - it was predominantly red and yellow, not navy blue and white.
you saw it eh

but
lets apply the 3 rules of dealing with fumblers shall we

they're
liars
deluded
dumb

yep
10K vics
4K locals :cool:
You are the liar. You don't know because you need glasses. I don't. I saw it. 10K locals 4K Vics.

Fact.

Get out into the real world.
well you couldn't have seen it live , you weren't there

& you couldn't see it on TV either , you dunno how to turn yours on :lol: :lol: :lol: :rofl: :rofl: :rofl: :(/ :(/ :(/ :(/
TLPG
Coach
Coach
Posts: 3478
Joined: Wed May 09, 2007 9:15 pm
Team: MYOB
Location: MYOB
Has thanked: 18 times
Been liked: 8 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by TLPG »

I saw it on TV because I can turn it on. And unlike you I can tell the difference between red/yellow and navy blue/white.
THIS FORUM IS RACIST
cehar5
Reserves
Reserves
Posts: 159
Joined: Sun May 30, 2021 6:45 pm
Team: Demons storm
Location: Melbourne
Has thanked: 1 time
Been liked: 19 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by cehar5 »

No matter what happens copebomber will claim an NRL win. there's zero point arguing with someone who lives in a parochial bubble like him. 45k in Sydney and bigger crowd for suns than titans - reality doesn't give a shit about copebomber's cope. Just let him have his fantasies i reckon.
TLPG
Coach
Coach
Posts: 3478
Joined: Wed May 09, 2007 9:15 pm
Team: MYOB
Location: MYOB
Has thanked: 18 times
Been liked: 8 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by TLPG »

Nah it's more fun to wind him up. He's like a clockwork robot.
THIS FORUM IS RACIST
User avatar
leeroy*NRL*
Moderator
Moderator
Posts: 6342
Joined: Mon Jan 19, 2015 2:54 pm
Team: St George Illawarra Dragons
Location: Gold Coast
Has thanked: 220 times
Been liked: 67 times

Re: Battle of the Gold Coast - Suns vs Titans

Post by leeroy*NRL* »

Suns Crowd was enhanced with the buy 1 get 1 free offer available. (the entire week)

Top 3 crowds for suns this year were all big Melbourne clubs owning the crowd percentage.

Freddy went to all 3 and he will tell ya

Richmond (scheduled during holidays)
Geelong
Collingwood (scheduled during holidays
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google Adsense [Bot] and 0 guests